Assalamualaikum
Lepas aku post je entry Baiki Atau Pilih Laptop Recon, terus ayah suruh trade in je laptop. Rasa nak menangis, mengamuk and menjerit pun ada masa tu. Tiga tahun lebih weyy laptop tu dengan aku and tu laptop pertama aku. Gila tak sayang!

Tapi nak buat macam mana kan? Tu atas arahan ayah aku. So, terima je laa. Masa aku cakap kat tauke kedai tu yang aku nak trade in, dia macam taknak kasi. Sebab dia cakap kalau trade in kena bought something laa.

So, aku try bodek sampailaa dia cakap okay. Hahahahahaa.. Kalau aku ambil laptop rosak tu buat apa kan? Better aku trade in je. Dapatlaa duit tu sikit. Lepas tu, dengan rasmi tak rasminya aku dah takde laptop. Sumpah sedih!

Sekarang harapkan laptop rumah nie je laa. Tapi sekarang aku masih menunggu panggilan kerja. Taktahu laa dapat ke tak. Dah banyak tempat aku submit resume. Dapat ke tak tu semuanya urusan Dia. Aku hanya mampu berdoa dan berharap je. Harap-harap aku dapatlaa kerja tu. Tak puas weyy bila tak dapat pegang duit hasil sendiri. Doakan aku dapat kerja ya!