Saturday, 25 June 2016

Final Year Student

Assalamualaikum
Tak update blog langsung! Sekarang aku dah balik Sabak Bernam untuk habiskan diploma aku nie. Tabahlaa woyy untuk beberapa bulan nie. Takde semangat nak balik sebenarnya. Tapi nak buat macam mana kan.
Aku balik Sabak Bernam 19062016 haritu. Elok je balik, aku demam yang boleh tahan teruk. Alhamdulillah semalam baru sihat sepenuhnya tapi still kena makan ubat sampai habis. Demam, batuk dan sakit tekak. Sampai takleh berpuasa selama tiga hari!
Doakan aku supaya aku sentiasa sihat ya. Antibodi sekarang makin menurun! Asyik sakit je laa. Haa! 30062016 aku balik Dungun. Tak sabar nak balik sebab nak makan masakan ma even baru seminggu balik sini. Penat duduk sini sebab kena masak sendiri. Sahur pun kena sediakan makanan sendiri. Pity me!

No comments:

Post a Comment

 

Copyright© All Rights Reserved Eyqa Hasnan