Tuesday, 17 May 2016

Anti Syampu Safi Shayla

Assalamualaikum
Hari nie nak update pasal syampu safi shayla. Taktahulaa sama ada terjadi pada korang atau tak. Tapi benda nie terjadi pada aku. Aku sebagai pengguna, boleh beri feedback aku tersendiri. Am I right?
Okay, haritu ada aku beli syampu safi shayla untuk kawalan minyak yang baru. Disebabkan rambut aku berminyak kalau aku selalu makan benda yang pedas, aku beli laa syampu safi shayla tu. Kononnya nak cuba laa sebab sebelum nie aku pakai syampu lain.
Lepas dua hari pakai syampu tu, makin teruk rambut aku. Berminyak teruk! Sedangkan sebelum tak pernah berminyak seteruk tu. Nak cakap aku makan pedas, aku tak makan pedas untuk dua tiga hari tu. Aku nie syampu kerap sikit sebab rambut dah teruk tapi makin teruk lagi rambut aku.
So, what's the point of oily scalp control? Kenapa rambut aku makin teruk? Makin teruk berminyak tu salah satu cara untuk kawalan minyak ke? I can't get it! One more thing, lepas syampu rambut guna syampu tu, aku jadi pening. Bau tu tak best!
Sebagai pengguna, aku rasa tidak salah jika aku menyuarakan pendapat aku. Aku yang terkena benda tu. Mungkin orang lain tak kena. Dan mungkin juga aku tidak faham proses kawalan minyak untuk jenis rambut berminyak.
P/S : Aku tidak berniat nak burukkan nama sesuatu produk tetapi aku berkongsi pengalaman aku yang terkena.

No comments:

Post a Comment

 

Copyright© All Rights Reserved Eyqa Hasnan