Menghilang Hampir Setahun

15:54:00

Assalamualaikum

Lama betul aku menghilangkan diri kali nie. Bukan taknak update cuma tak sempat. Kadang-kadang sampai terlupa yang aku nie ada blog yang berjenis hidupseganmatitakmahu. Dua hari lepas tiba-tiba aku rindu nak update blog.

So, hari nie aku dah start switch on laptop dan rajinkan diri menaip entry nie. Lantaklaa orang nak cakap bosan ke apa asalkan nie blog aku. Dah bertahun blog nie wujud. Aku je abaikan! Tak guna betul aku nie.

Aku sebagai student di Politeknik Sultan Idris Shah, Sabak Bernam, korang kena faham. Sana tak semua line okay. Bila ada internet, mampu guna sebaik mungkin search pasal final year project. Download movie pun dah tak sebab line sangat limited okay. Apatah lagi nak update blog.

InsyaAllah bulan Jun nanti semester baru, aku dah semester akhir. So, masa tu dah makin focus untuk develop sistem. Doakan aku berjaya okay! Aku masih cuba sesuaikan diri dan uruskan masa walaupun dah nak habis diploma.
❝ Orang tak nampak macam mana susahnya aku berjuang nak habiskan diploma nie. Masa rehat tak menentu! ❞

You Might Also Like

0 Comments