Friday, 15 May 2015

Setahun Berlalu

Assalamualaikum

video
❝ Alhamdulillah, 15052014 until 15052015. Setahun sudah berlalu kau dan aku. Bukan senang nak sampai ke tahap nie. Bergaduh, bermasam muka, tak contact berhari-hari and banyak dah kita lalui berdua. Mungkin akan ada orang bercakap bukan-bukan pasal kita. Tak apa! Kita abaikan je, Kalau mereka bagus, mereka tidak akan judges kita sesuka hati. Kan?

Walaupun orang bercakap bukan-bukan pasal kita, kita diamkan je. Lama-lama bila penat, senyaplaa mereka tu. Nie yang dinamakan kehidupan. Tak semua orang sukakan kita walaupun kita tak kenal siapa dia. Hati mohon tabah dan kental!

Mohammad Khairul Hazim Bin Jasli, terima kasih untuk semuanya. Sabar dengan perangai aku yang pelik nie, sabar dengan panas baran aku, bahagiakan aku dan semuanya. Biarlaa orang cakap baru bercinta tapi dah kecoh. Kita tak susahkan hidup mereka kan? Kita tak guna duit mereka satu sen pun kan? Abaikan!

Habiskan belajar yang tinggal lagi setahun lebih nie, cari kerja yang berjawatan tetap, bertunang and kahwin. Yeayh, insyaAllah. Doakan yang baik-baik. Semoga dipermudahkan olehNya, direstui kedua ibu bapa. Kita hanya mampu merancang je. Semoga hubungan kekal dengan ikatan yang sah. ❞

2 comments:

 

Copyright© All Rights Reserved Eyqa Hasnan